Jak się zarejestrować w serwisie Apaczka.pl

Rejestracja na platformie Apaczka trwa dosłownie chwilę. Do wyboru masz dwa rodzaje kont: firmowe (krajowe) oraz prywatne (dla osób fizycznych)

Spis treści

Rejestracja konta firmowego

  1. Na stronie głównej Apaczka.pl, kliknij w przycisk Zarejestruj się. Zostaniesz przeniesiony do strony rejestracji.
  2. Wybierz zakładkę „Firma” i uzupełnij pola. Podaj:
    • adres e-mail, który będzie Twoim loginem,
    • nr telefonu,
    • nazwę firmy,
    • nr NIP,
    • kod promocyjny (opcjonalnie).
rejestracja konta
  1. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Regulamin i Politykę Prywatności oraz wyraź zgody na przetwarzanie danych osobowych. Opcjonalnie – wyraź zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych.
  2. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól, kliknij w przycisk „Zarejestruj się”.
  3. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzającą wiadomość e-mail. W wiadomości znajdziesz dane dostępowe: login i hasło (pierwszego logowania) oraz link aktywacyjny. W celu potwierdzenia założenia konta prosimy o kliknięcie w link aktywacyjny, który przekieruje Ciebie do strony logowania. Wpisz otrzymany w mailu login oraz hasło pierwszego logowania. Zaloguj się, uzupełnij pola oznaczone gwiazdką i korzystaj aktywnie z Apaczka.pl!
  4. Po rejestracji spodziewaj się kontaktu ze strony opiekuna handlowego.

Rejestracja na osobę fizyczną

Jeżeli chcesz nadawać przesyłki jako osoba fizyczna załóż konto w serwisie www.sendit.pl – dedykowany portal wysyłkowych dla konsumentów.

Did you find this FAQ helpful?
0
0