Jak możemy Ci pomóc?

  • 95% Klientów apaczka.pl pozytywnie ocenia artykuły w Centrum Pomocy

Pobrania wpływają na stary rachunek, pomimo zmiany numeru rachunku bankowego?

Pobrania są zawsze zwracane na rachunek bankowy, aktualny w momencie złożenia zlecenia. Dlatego, nawet po zmianie numeru rachunku bankowego, może się zdarzyć, że część pobrań za stare przesyłki trafi jeszcze na poprzednie konto.
Aby sprawdzić na jakie konto zostaną przesłane pieniądze za przesyłkę, należy w panelu klienta wybrać zakładkę Pobrania w menu bocznym.

Dodatkowo, jeśli nowy numer rachunku nie został ustawiony jako domyślny, automatycznie będzie się przypisywał poprzedni numer rachunku. Aby to sprawdzić, zaloguj się do panelu klienta, kliknij w zakładkę Moje ustawienia, następnie wybierz pole „Domyślny numer rachunku bankowego”.

Przypominamy, że czas zwrotu pobrania na rachunek bankowy uzależniony jest od firmy kurierskiej. Zapoznaj się z artykułem: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?

Jak sprawdzić/zmienić nr rachunku?

1. Zaloguj się do panelu klienta i wybierz zakładkę Moje ustawienia w menu bocznym.

2. Wybierz pole „Moje ustawienia domyślne”.

3. W sekcji „Domyślny numer rachunku bankowego”, sprawdź, jaki numer rachunku jest ustawiony.

4. Jeśli chcesz zmienić domyślny nr rachunku, przejdź do zakładki Ustawienia konta i w sekcji Pobrania i kliknij „Dodaj”.

Ustawienia konta

5. Następnie dodaj numer konta bankowego do zwrotu pobrań i zaakceptuj przyciskiem „Dodaj.”

Numer konta bankowego do zwrotu

6. Jeśli chcesz ustawić nowo dodany numer rachunku jako domyślny, wróć do zakładki „Moje ustawienia domyślne” i w sekcji „Domyślny numer rachunku bankowego” i wybierz nowy rachunek.

 Korzystasz z integracji?

Uwaga! W przypadku składania zleceń przez API (korzystając z integracji, np. ze sklepem internetowym home.pl), upewnij się, czy w panelu sklepu jest podany prawidłowy numer rachunek do zwrotu pobrań.
Jeśli posiadasz sklep na zintegrowanej z apaczka.pl platformie musisz pamiętać o tym, że również w danym sklepie należy zmienić swój numer rachunku.  Brak zmiany rachunku bankowego będzie skutkował tym, że płatności realizowane za przesyłki pobraniowe  będą dalej wpływały na stary numer rachunku bankowego.

Ważne!
Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u przewoźników:

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawna kwotą pobrania lub bez niej.

Pomóż nam ulepszać Centrum Pomocy

Zaloguj się i zostaw opinię na temat współpracy z apaczka.pl lub istniejących artykułów. Możesz też zgłosić brakujący temat.

 

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.