Jak możemy Ci pomóc?

  • 95% Klientów apaczka.pl pozytywnie ocenia artykuły w Centrum Pomocy

Dlaczego nie wpłynął zwrot pobrania?

W przypadku gdy na Twoje konto nie wpłynął zwrot pobrania, a termin już minął, zobacz poniżej możliwe przyczyny.

  • Przewidywany termin rozliczenia pobrania jeszcze nie upłynął. Sprawdź terminy: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
  • Niepoprawny status przesyłki  –> Zwrot do nadawcy usługa pobranie nie miała miejsca, zwrot nie jest należny.
  • Niepoprawny status przesyłki –> Wyjątek. 
    Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego.
    Kategoria: Nadania i Doręczenia
    Temat: Błędny status przesyłki
    Formularz: Błędny status przesyłki
  • Wypłata kwoty pobrania została wstrzymana do momentu opłacenia zobowiązań. Wpłać zaległą kwotę lub złóż dyspozycję kompensaty. Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego.
    Kategoria: Pobrania
    Temat: Czy blokada konta ma wpływ na zwrot pobrania?
    Formularz: Kompensata pobrań. Zobacz również artykuł: Kompensata pobrań.
  • Możliwe że została złożona przez klienta dyspozycja zmiany lub anulowania pobrania,
  • Wystawiono list ręczny z pobraniem i wydano kurierowi zamiast listu systemowego. 
    W tej sytuacji prześlij do nas nr listu przewozowego i jego skan za pomocą formularza kontaktowego.
    Kategoria: Pobrania
    Temat: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
    Formularz: Brak zwrotu pobrania. 
    W zgłoszeniu podaj nr listu systemowego.
  • Nie otrzymaliśmy informacji od firmy kurierskiej o zwrocie pobrania.
    W tej sytuacji, wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego.
    Kategoria: Pobrania
    Temat: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
    Formularz: Brak zwrotu pobrania
 

Pamiętaj, że rozliczymy Twoje pobranie dopiero gdy przesyłka ma status doręczona i pobranie zostało rozliczone przez przewoźnika. 
Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie Świadczenia Usług Serwisu Apaczka – obowiązuje od 01.09.2019.

Ważne!
Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
  • DHL.
Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawna kwotą pobrania lub bez niej.

Pomóż nam ulepszać Centrum Pomocy

Zaloguj się i zostaw opinię na temat współpracy z apaczka.pl lub istniejących artykułów. Możesz też zgłosić brakujący temat.

 

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.