lang_en lang_pl

ErpBox – nowoczesny system do zarządzania e-sprzedażą, poznaj naszą nową integrację!

05-03-2020

Wraz z wprowadzeniem najnowszej wersji API, wzbogaciliśmy listę integracji z narzędziami, które działają w oparciu o ErpBox nowoczesną platformę do zarządzania e-sprzedażą. 
ErpBox to idealna propozycja dla firm szukających efektywnych strategii rozwoju. Daje gotowy sposób na obniżenie kosztów oraz zwiększenie sprzedaży i dodatkowe możliwości rozwoju.


Dzięki integracji ErpBox + Apaczka za pomocą kilku kliknięć masowo wygenerujesz etykiety następujących kurierów: UPS (Standard, Express), Inpost Paczkomat, Inpost Kurier, DHL, Fedex, Poczta Polska + punkty, DPD Classic, DPD Pickup.


Najważniejsze funkcje ErpBox:

  • zarządzanie zamówieniami z wielu kanałów sprzedaży,
  • szybka synchronizacja stanów magazynowych – bez dodatkowych opłat,
  • masowa wysyłka paczek,
  • wystawianie faktur,
  • zautomatyzowane wystawianie aukcji.


Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami tego systemu – tym bardziej, że będąc równocześnie klientem ErpBox i Apaczki można skorzystać ze specjalnego kodu promocyjnego, a sam system można testować przez 21 dni za darmo, bez zobowiązań. Prosimy o rejestrację konta za pośrednictwem udostępnionego linku, który zawiera kod promocyjny --> Rejestracja z kodem promocyjnym.


Jeśli chcą Państwo poznać więcej szczegółów dotyczących nowej integracji, zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego. Prosimy o wybranie:
Kategoria: Pomoc techniczna / Integracje,
Temat: Integracja ze sklepem internetowym,

Formularz: Utworzenie nowej integracji.


<< Wstecz