Vendero – integracja sklepu z Apaczka.pl

Prowadząc sklep na Vendero możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl.
Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu.
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
1. Konfiguracja w Apaczka.pl
- Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl.
- W menu po lewej wybierz zakładkę Web API i kliknij w przycisk Dodaj integrację.
- Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
Wygenerowane klucze posłużą do późniejszej konfiguracji.
2. Konfiguracja w Vendero.
- Zaloguj się do swojego panelu na Vendero.pl
- Przejdź do zakładki Wtyczki > Lista wtyczek.
- Wyszukaj Apaczka (API ver. 2), a następnie kliknij w przycisk “Zainstaluj”.
- Przejdź do zakładki Apaczka – Integracja.
W polach App ID oraz App Secret wprowadź wygenerowane wcześniej klucze API na Apaczka.pl. - Uzupełnij pozostałe ustawienia integracji zgodnie z preferencjami.
- Zatwierdź konfigurację klikając w przycisk Zainstaluj.
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Dostawa.
W konfiguracji wtyczki wskaż: Dane nadawcy, numer konta bankowego, powiadomienia e-mail oraz dostępne dostawy.
WAŻNE
Do ustawień wtyczki możesz powrócić wybierając kolejno zakładki:
Wtyczki > Dane integracyjne > Konfiguracja integracji z Apaczka oraz Ustawienia > Dostawa
Opłaty za paczki uzależnione są od wagi towarów. Należy pamiętać, aby ustawić wagę w Subiekcie.
3. Tworzenie przesyłki w Vendero.
- Na liście zamówień w kolumnie Sposób dostawy, kliknij przycisk Utwórz paczkę.
- Uzupełnij formularz tworzenia paczki zgodnie z preferencjami.
- Zatwierdź przesyłke klikając w przycisk Utwórz paczkę.
Po utworzeniu przesyłki w kolumnie Sposób dostawy znajdziesz informację o numerze listu przewozowego oraz przycisk do pobrania etykiety.
Pozostałe opcje dla zlecenia znajdziesz w panelu Apaczka.pl w zakładce Zlecenia.
Zobacz również: