BestSeller – integracja sklepu z Apaczka.pl

Prowadząc sklep na BestSeller możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl.
Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu.
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
1. Konfiguracja w Apaczka.pl
- Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl.
- W menu po lewej wybierz zakładkę Web API i kliknij w przycisk Dodaj integrację.
- Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
Wygenerowane klucze posłużą do późniejszej konfiguracji.
2. Konfiguracja w BestSeller
- W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do swojego panelu w BestSeller.
- Przejdź do zakładki Konfiguracja > Integracje > Firmy Kurierskie > Integracja z Apaczka.
- W polach App ID oraz App Secret podaj wygenerowane wcześniej klucze. W tym celu skopiuj je z Apaczka.pl.
- Wskaż dane wysyłającego i wybierz domyślny punkt nadania dla InPost Paczkomaty.
- Po wprowadzeniu wszystkich danych zapisz konfigurację klikając w przycisk powyżej ZAPISZ ZMIANY.
3. Ustawienia metod dostawy.
- Po dodaniu naszej integracji do systemu w zakładce Sprzedaż > Sposoby dostawy dodaj nowe metody dostawy w połączeniu z naszą integracją.
- Podczas tworzenia nowej metody dostawy w sekcji Ustawienia integracji wskaż Apaczka.
- Resztę ustawień dla metody dostawy ustaw według własnych preferencji.
- Zapisz dokonane ustawienia.
4.Tworzenie przesyłki w Bestseller.
- Przejdź do szczegółów zamówienia, jeżeli Klient wybrał metodę dostawy zintegrowaną z naszym systemem widoczna będzie dla Ciebie sekcja Apaczka.
- Podaj wymiary paczki, wagę oraz jej typ, a następnie wyceń ją klikając w przycisk WYCEŃ PRZESYŁKĘ.
- Po odświeżeniu strony w polu Usługa dostawy pojawią się dostępne do wyboru usługi.
- Wskaż przewoźnika a następnie potwierdź utworzenie przesyłki przyciskiem UTWÓRZ PRZESYŁKĘ.
Po utworzeniu przesyłki będziesz miał możliwość wygenerowania i pobrania listu przewozowego.
Zobacz również: