Instrukcja integracji Apaczka.pl z Wirtualizer

Prowadząc sklep na Wirtualizer możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach

Spis treści

Konfiguracja w Apaczka.pl

  1. Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl.
  2. W menu po lewej stronie wybierz zakładkę Web API i kliknij w przycisk Dodaj integrację.
  3. Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
  4. Zgłoś się do platformy Wirtualizer z prośbą o dodanie wygenerowanych kluczy API do konfiguracji. Po otrzymaniu potwierdzenia przejdź do dalszej części instrukcji.

Konfiguracja w Wirtualizer

  1. W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do swojego panelu na Wirtualizer.
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia > E-Commerce > Metody dostawy
  3. Możesz dodać nową metodę dostawy poprzez przycisk +Metoda dostawy lub edytować obecną.
  4. W ustawieniach metody dostawy wskaż:
    • Apaczka ID usługi – przewoźnik po stronie Apaczka.pl, który obsłuży zlecenie złożone  dla tej metody dostawy.
    • Apaczka rodzaj przesyłki – wskaż typ przesyłki.

Pozostałe dane w formularzu uzupełnij według własnych preferencji.
Poniżej przykład prawidłowo uzupełnionych ustawień metody dostawy.

Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę

Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek

Załóż bezpłatne konto

Dopasuj Ofertę

Chcesz otrzymać ofertę dostosowaną do Twojego biznesu


    Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*

    do 2020-50powyżej 50

    Ile palet wysyłasz miesięcznie?*

    nie wysyłam1-55-20powyżej 20

    Dziękujemy! Formularz został wysłany

    Oddzwonimy do 24h.

    Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności

    OK