Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania (COD)?

Pobranie to inaczej opcja zapłaty przy odbiorze – z angielskiego Cash On Delivery, skrótowa nazwa usługi COD.  Pobranie to najczęściej występująca usługa dodatkowa

 

Ile trzeba czekać na przelew COD?

Serwis Apaczka.pl dokonuje przelewu niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków.

 

Gdzie trafi przelew COD ?

Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:

Kurier

Czas zwrotu pobrania

AMBRO

średnio 5-10 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

DHL

średnio 5-7 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi*

DPD / DPD PICKUP

średnio 5-7 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

FEDEX

średnio 4-5 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

GEIS Cargo

średnio 5-10 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

HELLMANN

średnio 5-10 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

INPOST Kurier

6-7 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

KURIER 48

średnio 3-4 dni robocze
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

POCZTEX Ekspres 24

średnio 2-4 dni robocze
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

UPS

średnio 2-4 dni robocze
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

TNT

średnio 5-6 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

RHENUS

średnio 10-12 dni roboczych
od daty przekazania pieniędzy kurierowi

 

* Każda przesyłka z usługą COD podlega dodatkowo ubezpieczeniu. Kwota pobrania zwracana jest w ciągu 5 – 7 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po dniu doręczenia przesyłki (obowiązuje data przekazania środków z rachunku bankowego DHL Parcel). Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 11 000 PLN. Jeżeli przy nadaniu jednej lub wielu przesyłek łączne kwoty pobrań od jednego Nadawcy do jednego Odbiorcy przekroczą jednorazowo 6 500 PLN, Odbiorca przesyłki zobowiązany jest do dokonania odbioru w Punkcie Obsługi Klienta DHL. Kwota pobrania przesyłki kierowanej do odbioru w punkcie DHL Service Point nie może przekroczyć 1000 PLN.

Zapoznaj się z regulaminami i cennikami poszczególnych firm kurierskich.

 

Ważne!
Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
    Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej.
  • DHL.

 

 

To może być dla Ciebie ważne:

Jeśli potrzebujesz więcej informacji poszukaj w sekcji –> czas oczekiwania na zwrot pobrania cod

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.