Jak anulować zlecenia w serwisie Apaczka?

Jak anulować zlecenie w Panelu Klienta? 

1. Zaloguj się i wejdź w zakładkę Zlecenia w panelu bocznym.

2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować, zaznaczając kwadrat znajdujący się na końcu zlecenia. Następnie kliknij Anuluj zaznaczoneStatus przesyłki zostanie zmieniony na „Anulowane”.

Analogicznie należy postępować w sytuacji, gdy anulowana ma zostać większa liczba zleceń – wystarczy zaznaczyć wybrane zlecenia i kliknąć Anuluj zaznaczone.

Ważne!

Dla klientów na przedpłacie: W przypadku anulowania zlecenia środki niezwłocznie wracają na subkonto Klienta. 
Dla klientów na umowie: W przypadku anulowania zlecenia środki wracają niezwłocznie na dostępne saldo.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.