Jeśli szukasz dodatkowego wsparcia w rozwoju swojego e-biznesu, to pomoże ci promocja przygotowana wspólnie przez Apaczka.pl i Santander Bank Polska. Oferta skierowana jest do osób chcących rozpocząć sprzedaż w Internecie oraz dla e-sklepów, które już funkcjonują w sieci.

Na czym polega oferta?

Oferta specjalna skierowana jest do osób, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet lub już prowadzą swój biznes online oraz będą posiadać konto firmowe w Santander Bank Polska. Jeśli zakładasz nowy lub masz działający sklep online, możesz zintegrować z usługami logistycznymi Apaczka.pl. Pozwoli to znacząco przyspieszyć realizację internetowych zamówień, nawet jeżeli wysyłasz jeszcze niewielkie liczby paczek. Usługi Apaczka.pl także łatwo zintegrujesz z platformą Shoper.

Jak uzyskać kod rabatowy Santander Bank Polska?

Wystarczy, że wygenerujesz kod rabatowy przez specjalny formularz zgłoszeniowy i zapiszesz go, a następnie zarejestrujesz swoje konto na Apaczka.pl. Podczas rejestracji konta w polu “opcjonalny kod rabatowy” wpisz wygenerowany wcześniej kod i dokończ rejestrację zgodnie ze wskazówkami.

Co zyskasz dzięki tej dedykowanej ofercie?

Klienci zainteresowani tą usługą i rejestrujący konto według powyższych wskazówek zyskają 15% rabatu na nadawanie dowolnej liczby przesyłek w serwisie Apaczka.pl przez pierwsze 3 miesiące. Z tego rabatu możesz skorzystać w dowolnym momencie do 30 września 2022 roku.

Zasady przystąpienia do promocji

Jeśli posiadasz konto firmowe lub otworzysz konto firmowe z Kartą VISA w Santander Bank Polska w okresie trwania promocji, możesz do niej przystąpić.

Wystarczy, że wypełnisz i wyślesz formularz zgłoszeniowy w okresie od 18 października 2021 do 30 września 2022 włącznie. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny tutaj: https://www.santander.pl/firmy/uslugi-dla-firm/esklep

Gdy wypełnisz i wyślesz formularz, otrzymasz kod rabatowy oraz instrukcję jego użycia na podany przez Ciebie adres e-mail. Pamiętaj, że kod rabatowy jest jednorazowy i nie można wykorzystać go po raz drugi.