lang_en lang_pl

Identyfikacja telefoniczna klientów Apaczka.pl

2019-02-08

Zaloguj się do serwisu, a następnie w panelu klienta w sekcji "Moje konto" widoczny jest Twój nr ID i indywidualny kod telefoniczny.


Identyfikacja służy do potwierdzenia tożsamości rozmówcy przed połączeniem z naszym konsultantem.

Kontakt z nami jest możliwy tylko po uprzednim podaniu indywidualnego ID klienta i kodu telefonicznego. Dane znajdują się w sekcji Moje konto w panelu bocznym. Identyfikator (ID i kod) należy traktować jako informację poufną i używać jedynie podczas logowania w automatycznym serwisie IVR. Identyfikatora nie należy podawać przez e-mail lub telefon osobom niepożądanym. 


Jak to działa? (wprowadzenie z klawiatury telefonu):

  1. Wprowadź ID klienta i naciśnij #
  2. Następnie podaj 4 cyfrowy kod do obsługi telefonicznej.
  3. Wybierz odpowiedni temat rozmowy.
  4. Skorzystaj z fachowej i szybkiej pomocy konsultanta apaczka.pl.